2:nd grade


Yes, så var man tillbaka till elevhemmet. Dock ska jag inte bo här hela året ut i år utan bara till jul, tack och lov. Lite komiskt ändå att man får bo tillsammans med folk som är 2-3 år yngre än en själv, känns lite skumt och ger mig en lätt huvudvärk. Tänk på allt bus och rackartyg dom kommer hitta på? Jisses, en annan har ju blivit för gammal för sånt där...

Flyttade hit idag (söndag), men börjar inte skolan igen fören på onsdag så man har ju några dagar på sig att stabilisera läget och försöka sätta dom små på plats. Fast så små är dom väl inte, pojkarna är ju skyhöga (dvs långa)!
Ska fixa lite bilder på rummet som jag kan slänga upp i morgon så ni får ett litet hum om hur jag bor.

Föressten, ni minns att jag var sjuk sist jag skrev? Det var tack och lov inte svininfluensa, men jag har åkt på körtelfeber (även kallat "kissing disease") så det blir inget kyssande eller pussande fören jag blir frisk (när nu än det blir...).

Hoppas ni haft det bra sedan sist vi hördes, måste nog stänga mina blå nu eftersom att jag ska upp halv tio och göra mig i ordning och sedan fara in till stan för att göra lite ärenden (vafan det nu än var jag skulle göra, har total blackout!). Jaja, godnatt på er!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0