Bunny säger..



Japp, shame on me som fortfarande är vaken den här tiden på dygnet... Jag som har halsmandlar stora som tennisbollar och är lite febrig, not good men det är ju så mysigt här i soffan att jag får ångest bara jag tänker på att stiga upp och gå och lägga mig i sängen. Hunden ligger på min mage (23,3kg kan vara mysigt ibland!), och jag har datorn på bröstkorgen = varmt och skönt!
Dock vet jag att jag måste börja vända tillbaka på dygnet eftersom att jag börjar jobba igen på måndag (trots att jag fortfarande är skadad från olyckan...), och skolan börjar igen den 26:e. Surt sa räven, men man får liksom bita ihop.

Haha, det är så sött! Min hund ligger och snarkar som en karl, påminner så fruktansvärt om M's snarkningar (mer känd som mannen jag träffat uppe i Övertorneå, som föressten kommer ner om 3-4 veckor för att vara med mig *lyckorus*). Inte en chans i hela världen att jag någonsin skulle vilja byta ut min hund emot någon annan - hon är helt enkelt perfekt trots hennes goofiga upptåg och fixidéer som ibland innehåller att hon också minsann ska äta samma mat som mig och bara Måste ha fönsterrutan på bilen nerrullad så att hon kan sticka ut huvudet när bilen är parkerad. Annars blir primadonnan sur. Tur för henne att jag snart skaffar körkort så kan hon få sin vilja igenom hela tiden, haha (jag vet att jag är vek, men hon är som mitt barn!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0