'Cause I'm so much more than meets the eye

Hallå där! Idag är en ny dag, men tro på fan att jag inte kommit in i duschen ännu... Klev upp 10 i morse för att gå med systersonen på dagis eftersom att min syster är sjuk, och sedan dess har jag bara suttit på facebook / tittat på tv. Nyss varit en snäll lillasyster och gett syster värktablett och lite cola så att hon kanske känner sig någorlunda, tycker inte alls om när hon är sjuk... Stackarn!

Tänkte ta ett skutt in i duschen nu och lägga en hårinpackning, skrubba kroppen, fila naglarna och smörja in mig - jag kommer att lysa starkare än solen efteråt och när jag hämtar lilleman på dagis, hihi. Får se om jag tar en öl nere på byn senare ikväll, är rätt så sugen, och i morgon lär det väl bli en tripp till finland för att köpa alkohol inför helgen, busigt värre!

Ni får ha det så bra så kanske vi hörs senare.
PUSS

Kommentarer
Postat av: TOBBE

född i hudiksvall?

vart bor du nu då? =) har kanske sett dig, vem vet ;)

2009-08-06 @ 18:06:21
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0