I wanna do bad things to you

God morgon darlings, haft en bra dag hittills? Själv så har jag så gott som sovit bara och varit in på skolan för att käka lite lunch (lyxigt värre att man får gratis frukost, lunch, middag & kvällsfika när man bor på elevhemmet). Var nämnligen vitlökskyckling och ris som serverades idag, ruskigt gott!

Kom på mig själv igår om att jag ska göra en uppgift inom hundkunskap som jag glömde göra i fjol och lämna in till en lärare. På så vis så kommer hon att höja mitt betyg ett snäpp, vilket är ruskigt nice!
Så det är väl det jag ska pyssla med idag antar jag... Ni då? Vad ska ni göra idag? Vissa utav er har väl redan börjat skolan, en annan börjar ju inte fören i morgon.
Have a blast!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0