Pärlor åt svin

Den 8:e September 2008 tog mitt förhållande med mitt ex slut, men för det har jag inte alls kunnat släppt honom. Fast det är inte så konstigt, vi skulle förlova oss och hela kalaset så då förstår ni nog hur tajt vi var.
Det var jag som gjorde slut för jag klarade inte av avståndet och jag litade inte på honom med tanke på att han varit otrogen ett ex antal gånger, ja ni fattar.
Nu har jag fått reda på att han har förlovat sig med sin nya tjej som han bara varit tillsammans med sedan i april, vi var tillsammans i 8 månader och skulle förlova oss på våran 1 års dag. Det är rätt äckligt, hans nya ser ut som om någon slagit in ansiktet på henne med en spade och hon har risigt blont år *ryser*.
Något som är ännu äckligare är att fanskapet fortsätter att höra av sig till mig, och säger att vi kommer att bli tillsammans igen i framtiden osv - han ger mig liksom inte någon chans till att komma över honom.
Men ikväll tog jag steget och sa upp all bekantskap med honom, jag bad honom att aldrig mer höra av sig till mig oavsätt vad det än gäller - jag vill inte ha något mer med honom att göra.
Varför? Jo, för att jag vill kunna ha ett riktigt förhållande med någon utan att han ska komma in i bilden och förstöra det hela. Jag har fått nog av att kasta pärlor åt svin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0