Samtal från det förflutna

Att ett telefonsamtal kan förstöra hela ens kväll alltså. Var ett ex som ringde, ett ex som inte alls var en sådan bra kille som han först verkade vara. Han har gjort saker emot mig som jag inte ens berättat för mina systrar, och dom brukar jag berätta det mesta för när det kommer till kärlekslivet.
Jag sitter nämnligen här och gråter för att sånna hemska minnen kom upp igen, jag måste nog skaffa ett nytt nummer så att människan aldrig någonsin får tag på mig igen. Jag skakar till och med lite och var snabb med att dra för gardinen, man vet ju aldrig...
Vad exakt det är han säger vet jag inte om jag vill skriva här i bloggen, varför? Det är rätt grova ord, och jag tycker inte att min blogg ska bli lidande över mitt privatliv.

Att man kan ha så fel om folk, och att man kan bli så förblindad av kärleken. Det är sjukt. Men jag har lärt mig en viktig sak från det, och det är att inte låta känslorna styra över huvudet.

Jag ska försöka ta mig samman och packa nu i alla fall. Ska bli skönt att komma hem till pappa i helgen, där är man i alla fall trygg (pappa laddar bössan så fort det kommer in en karl på tomten. Nä, kanske inte men nästan! Han är väldigt överbeskyddande...).

Kommentarer
Postat av: Marlene

Men lilla dummsan då...varför säger du inget? Du vet du kan tala med mig om allt.

Jag dömmer inte dig, det vet du ju!

2009-09-06 @ 23:39:24
URL: http://marlenessida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0