The lion or the lamb


Antagligen måste jag vara sjuk med tanke på att jag blöder näsblod så gott som hela tiden, mina halsmandlar är enorma vilket gör att min hals gör ont, feber, jag har ont i hela kroppen och jag blir yr så fort jag rör på mig. Influensa? Fuck do I know... Det enda jag vet är att jag vill tillbaka upp till Övertorneå för där var jag i alla fall frisk!
Har jag fått svininfluensa så dödar jag den jäveln som har smittat mig efter en långsam tortyr!

Vad annars? Tja, Robert Pattinson är den som får stå för dagens kändis. Han är rätt snygg ändå, fast Jackson Rathbone ligger några steg högre upp på skalen, lätt.

Skitsamma, nu ska jag packa ihop väskan och dra hem till morsan så hon får sätta en diagnos åt mig. Snälla, säg att jag bara har halsfluss eller någon random förkyldning utan snuva!

Kommentarer
Postat av: malin fröderberg franzén.

hej sötnos. min blogg har varit nedlagd ett tag nu så har inte kunnat svara på din kommentar. men jag har äntligen satt igång igen. kolla gärna in den, kram malin.

2009-08-23 @ 18:14:32
URL: http://malinfroderberg.blogg.se/
Postat av: Marlene

Lol tänk om det är din nya kärlek som har gett dig det där...? Ska du tortera han långsamt oxå? "Asg"

2009-08-26 @ 13:16:09
URL: http://marlenessida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0