If I only had a puppy

Idag ligger jag i feber och har nog Sveriges största halsmandlar (som sticker seriöst ut så man kan se dom på sidan av halsen, sjukt äckligt!). Jag kan knappt röra mig och blir yr så fort jag går ett steg, så jag har bänkat mig i soffan och har reglat upp dörren så att hunden kan gå ut och in som hon själv vill (det är nice att bo på landet!), Föressten så sov hon hos mig hela natten, höll matte varm med sin kropp - min alldeles egna värmeflaska!

Är lyckligt lottad som har henne, hon märker på en gång på en om man mår dåligt och då minsann ska hon pyssla om en i form av; slicka en på armar, ben och i ansiktet så att man blir ren, ligga tätt intill så att man håller värmen och väcker en om man andas konstigt - hon är helt enkelt en gåva sänd från Gud!

Brukar era hundar beté sig annorlunda när ni är sjuk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0