Målsättningar



 Börja träna. Oavsett om det är en långpromenad, springtur eller slit nere i gymmet. Jag måste få tillbaka min kondis.
 Höja betygen. 1:an gick jag ut med ett MVG, två VG:n, åtta G:n och ett IG - när jag går ut tvåan ska det inte finnas något IG och jag ska minst ha ett till MVG. Notering: jag måste köpa kollegieblock innan jag börjar.
 Skaffa nya vänner. Har enbart en vän på hela skolan (hon vet nog vem hon själv är), dom jag trodde var vänner gick ju och snackade skit om en och spred sånt som inte alls är sant. Självklart ska jag behålla vännen jag har, men även försöka lära känna lite flera. OBS! Jag ska hädanefter behålla mina tankar, kärleksliv och "hemligheter" för mig själv.


Listan fylls på under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0