Hjärteblod

Wohoo, jag MÅSTE bli bättre på att uppdatera alltså, men jag har faktiskt bra skäl till att inte ha gjort det - Bunny is in love! Yes gott folk, ni hörde rätt! Eder Bunny är kär!! Och vem är den lycklige måntro? Tja, den karamellen får ni allt ta och suga på ett tag till, hihi.
Kan ju säga att människan är helt underbar, och har redan kommit med blommor (10 röda rosor för att vara exakt!), inte illa pinkat va?
Ni som följt min blogg vet ju om att jag länge har väntat på att få bli kär, och ja - nu har det hänt!
Dock kommer det att bli jobbigt när jag åker härifrån på onsdag, för då kommer jag troligen inte få träffa honom fören slutet på oktober igen... Tungt!

Föressten; var i Kalix i lördags och festade lite på deras Beach Party på ett hotell som heter Valhall. Var ett asgrymt band som spelade som heter Raubiter (typ sveriges svar på Rammstein), och gissa vad? Marcus Fagervall hoppade upp på scenen och sjungde en av deras låtar Hjärteblod (lucky me som stod mitt framför Marcus Fagervall och kunde både fotografera och filma! Dock kommer det inga bilder fören jag kommer hem till min egna dator).
Var en asgrym kväll med efterfest på hotellrum och kufiska norrlänningar som betedde sig som om dom aldrig sett en brud förr, nämnde jag att vi gick vilse på hotellet när vi skulle ut i taxin och att Fagervall stod inne i köket klockan halv fem på morgonen? Haha, hur fräckt var inte det när man bara "Ah tja, du... hur fan hittar man ut härifrån?".
Kvällen var i alla fall helgrym och ett stort tack till folket!

Ikväll så bjöd jag på middag, baconröra med makaroner och kladdkaka och kaffe till efterrätt - så nice alltså! Får se om man ska ta sig en öl eller tre i morgon, eller om man ska spendera ännu en helkväll med sötnosen... Sånt som går att klura på!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0