All the doors are locked, all the windows shut

Yhea man! Blev uppbehållen nu under morgonen av min kära fosterfar som skulle köra en predikan för mig om pengar osv, tror inte mannen att jag redan har fattat det? Jag har inte ens rört varken pengarna jag fick av dem, från förra lönen eller pengarna från mitt studiebidrag? Killen är ju vrickad på riktigt... Skulle han få se mitt feta konto så skulle han smälla av, eller i alla fall få en hjärtattack - skaffa dig någon annan att se ner på, för Bunnyn har inte gjort något fel!

Nej fy fan, inte alls en bra start på dagen. Måste erkänna att gubben gjorde mig lite argsint faktiskt, men sånt är livet ibland!
Nu ska jag focusera på dagens arbete, fast först måste jag fylla i ett intyg som jag måste skicka in senast fredag (jag och att fylla i papper är inte alls någon bra mix, undra hur det kommer att gå när jag får ta över mina egna räkningar?)
I alla fall så hörs vi senare, mina lovers. Hoppas ni får en superbra dag och en bättre start på den än vad jag fick!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hehe :P eller kanske inte så god för din del..segt:(

2009-07-14 @ 11:10:34
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Alicia

Hejdu, fin blogg! Hur mår du idag? :)

2009-07-14 @ 11:46:54
URL: http://aliciats.blogg.se/
Postat av: Victoria

sv: Okej härligt ;D de är helt okej med mig, är på lite dåligt humör för att det har regnat ute & det är helt blött haha.. xD



vad ska du göra idag :D?

2009-07-14 @ 12:14:37
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0