Before you go and change your number

Nu har internet gjort lite uppror emot mig ikväll, men får hoppas på att det håller sig på mattan nu efter all denna kamp. Filmen som jag såg idag, Mirrors, var förövrigt hur bra som helst men kommer troligen ge mig mardrömmar i natt (ville inte ens se mig själv i spegeln när jag gick in i badrummet förut, så äcklig var filmen!). Så om ni inte redan ha sett den så tycker jag absolut att ni ska se den!

Nu sitter jag här istället med en kopp té och funderar på att se på Bridget Jones' dagbok ikväll. Hon är rätt patetisk den bruden, men resten av filmen är rätt bra.
Fast innan det blir filmdags så måste jag fundera på hur jag ska lösa det med pengar till hösten. Funderar på ta körkortet då så jag slipper åka kommunalt i år igen under vintern. Kanske man ska sälja scootern, eller kanske sälja lite kläder på tradera eller blocket? Får allt fundera vidare på den där karamellen minsann!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0