Break a legg, honey!

Skönt att äntligen ha lagt sig ner i sängen. Det är liksom det som är höjdpunkten på en vanlig arbetsdag! Jag menar, man kliver upp tidigt på morgonen och önskar att man fortfarande kunde ligga kvar i sängen, man åker iväg på jobbet och går hela dagen omkring och tänker på hur dum man var som inte tog ut en sjukdag och sedan vips när man slutat och kommit hem har man helt plötsligt en hel drös massa överskottsenergi! Då jäklar kan man kuta upp och ner för trappor, dra in på byn och till och med ge sig ut på en joggingrunda!
Haha jadu, men det är allt bra skönt när man har lagt sig i sängen igen, för det är ju där man trivs som bäst!

Mina ögon bokstavligen snurrar, jag är helt slut efter idag. Arbete och oväder på en och samma dag kanske inte är en så bra blanding, eller vad tror ni? Jag kan i alla fall knappt berga mig tills det blir helg igen så man kan få sin extra skönhetssömn, haha.

Men hur har er dag varit förövrigt?
Har ni haft något roligt för er?


Puss

Kommentarer
Postat av: Embla

yeas veast :)

2009-07-13 @ 22:14:48
URL: http://imnotgonnacryimathug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0