Can't catch tomorrow

God morgon lovers, eller god förmiddag kanske jag ska säga. Blev väckt runt nio av min hunds iskalla nos emot min nästipp (jadå, min hund får sova i min säng sådetså), hon ville minsann gå ut. Klev upp och fick syn på Casper som låg i min fotända med hanhunden över sig, det är männen som behandlas som hundar i mitt hushåll och hundarna som män. Sött.
Tog i alla fall med mig båda hundarna och gick en liten kortis i duggregnet, och vill ni veta något roligt? Såg på vägen ut att det ligger två sovande män i min soffa också, Isaac och någon annan grabb som också är från den lilla staden Sundsvall.
Jaja, när jag kom in igen så hade männen vaknat och tagit sig för av mitt kylskåp. Fast nu säger dom att jag ska göra i ordning omelett åt dem, för att ingen kan göra en omelett lika bra som mig tydligen. Så jag får väl vara generös och ge föda åt "odjuren" då antar jag innan jag skickar iväg dem så jag får förbereda min kommande vecka ifred.


Kommentarer
Postat av: Jenny

du är snygg :)

2009-07-12 @ 10:35:47
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej de tär de inte, japansk spets heter rasen :

2009-07-12 @ 10:48:50
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0