I shot the sheriff

Det blir en tidig kväll i kväll. Är, som man brukar säga, "helst slut som artist".
Funderar lite smått på att åka hem till min mor i morgon och hälsa på, var ju ett tag sedan sist måste jag erkänna. Kanske man åker dit  efter jobbet och sover över under natten? Vi får se, jag får fundera vidare!

Jag skäms nästan när jag tänker på hur lite jag har ätit idag. En tallrik fil och lite sallad bara, inte alls bra... Fast iofs, det är nog mer än vad gatubarnen i något fattigt land får i sig på en hel vecka så jag ska hålla käft egentligen.

I morgon är en ny dag och nya tag som gäller!
Vad ska ni göra i morgon?

Kommentarer
Postat av: malin fröderberg franzén.

svar: åh vad kul, jag är påväg till stockholm nu :)

2009-07-14 @ 23:58:01
URL: http://malinfroderberg.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hehehe okey :P

ätit lite ja de har ja med..lite några smörgåsar o vattenmelon..tror de är bara för solen stekt idag :P

2009-07-15 @ 00:03:47
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0