Jump from the rooftops

Förlåt mig för att jag inte har uppdaterat idag, men jag har faktiskt inte haft tid eftersom att min fostersyster och hennes man har varit här med deras lilla kotte TinTin och min fosterbror var hit med både fru, hund och barn. Efter att dom har varit här på besök så kom min mor hit och hämtade mig och ville ha med mig ut på en åktur så jag följde med, så nu är jag rätt slut i huvudet.

Haha, det lät just pang utanför mitt fönster. Dom håller nämnligen på att skjuta bävrar nere vid ån, lite hemskt för dom stackars bävrarna men man får tänka på naturen som dom förstör med deras framfart.

Ja, vad annars? Annars har det inte hänt så mycket idag. Har stoppat in sista maskinen med tvätt (som nog borde vara klar nu...), så ska väl hänga den och sedan börja packa väskan på riktigt - åker ju trots allt om två dagar!

Jag får hoppas att er dag varit bra, så kommer jag tillbaka med mer uppdatering senare.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0