Maria Nila



Förra veckan beslöt jag mig för att gå iväg till hårsalongen och köpa några av Maria Nilas hårprodukter eftersom att jag hört att dom ska vara riktigt bra. Köpte en hårspray som heter Soft Spray som är en mjuk spray med lätt stadga. Den är enkel att borsta ur och ger inga beläggningar, och den passar perfekt till uppsättningar och frisyrer med en naturlig finish. Köpte även mousse som heter Sculpte Mousse och som är en mousse som ger volym och stadga. Den innehåller även silkesprotein som skyddar mot värme och slitage. Den klibbar inte och är lätt borsta ur.

Har provat dom och är verkligen nöjd. Känns nästan inte som om att man har några produkter i håret, så bra är det! Perfekt att använda när man ska ut på fest och kanske gå med någon hem (jag menar, vem vill röra någons hår som är stenhårt? Not me anyway!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0