The time is in

Jag är arg, eller egentlige när jag väl mest less men ändå.
Blev hemskjutsad till min fosterfamilj av min pappa nu i morse, och gissa vad det första jag fick höra när jag kom hem?
En utskällning för att jag inte hade dragit åt kran ordentligt inne i duschen.
Alltså, kom igen? Är det så mycket att balla ur för?
Längtar som en dåre efter fredag i alla fall, då slipper jag den här skithålan för ett tag i alla fall och får äntligen åka upp till syster och bara... Andas.


Har märkt att mitt hår bara blir lockigare och lockigare! Jag älskar lockigt hår så jag är rätt glad för det i alla fall, haha.


Packningslistan är skriven i alla fall;
Jeans
Jeansleggin + vanliga leggins
Shorts
Mjukisbyxor
Linnen
Munkjacka
Klänningar
Bikini
Gympadojor + Klackskor
Smink + Parfym
Plattång
Hårspray + hårmousse + hårborse + hårinpackning
P-piller (must haves!)
Hudkräm + rakblad


Något jag glömt? Vad mer borde man ha med sig när man åker upp till norrland såhär i sommaren? Hmm, påminn mig om ni kommer på något vettja!

Nu ska jag börja tvätta kläder så jag faktiskt kan ta med mig något, haha!


Kommentarer
Postat av: Haedil

snygg blogg :)

2009-07-21 @ 16:20:18
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: Haedil

vsg :)

haha tack :)

allt bra? :)

2009-07-21 @ 16:59:13
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: Pontus

Skit cool & snygg blogg! :D

2009-07-21 @ 17:47:26
URL: http://pontusingeby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0