All star

Det är så sött. Min fostersysters hund är här medan hon ligger på BB, och hunden Sigrid är deppig! Hon ser så tragisk ut när hon ligger på sängen och tittar på mig med sina små ledsna ögon att man inte kan säga annat än "aaw". Man kan ju alltid undra vad den lilla svarta kommer att säga när dom kommer hem med en liten bebis och hon inte kommer i första hand längre? Hoppas att hon inte blir avundsjuk bara, för en avundsjuk hund är aldrig en bra hund att ha kring barn!

Annars så sitter jag här och drägglar över skor. Jag älskar skor, och speciellt converse-skor. Har själv 6-7 par som jag dock inte använder så ofta tyvärr. Har mest blivit högklackat nu för att försöka "dölja" hur kort jag egentligen är.


Kommentarer
Postat av: Simone

De rutiga var grymt tuffa, fast jag kommer stsa på de helsvarta conversen nu, sett dem? :) älskar!

2009-07-16 @ 04:15:23
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Aziza

gaaash vilka fina skor du har hittat :D

2009-07-18 @ 22:22:47
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0