Today is the day

Som om dagen kunde bli sämre eller? Jag fick leta som ett odjur på jobbet efter en selgjord som chefen hade slarvat bort och trodde att jag hade lagt bort den (jag hade inte ens sett gjord-helvetet förr!). Hittade den dock tillslut hängandes bakom chefens egna jacka... Jävla blindstyre är vad han är!
När jag åkte hem så ringde min mor och hotade med att hon skulle sälja min hund till någon okänd människa bara för att hon behövde pengar - raseri-attack + att jag bad min pappa komma och hämta min hund så att hon hamnade på "skyddad adress" i några dagar.
Så nu sitter jag här och hatar världen och undrar vad tusan jag har gjort för att förtjäna detta. Kärringen fattar nog inte hur mycket den hunden betyder för mig, utan det enda hon ser är dollar-tecken. Tack och lov är min pappa mer förståndig och vet precis varför lillan är så pass speciell. Hon är trots allt min bästa vän och har varit med mig genom både bra och dåliga dagar och tröstat mig när min storebror gick bort för 3 år sedan. Kanske låter corney, men thats how it is.

En positiv grej med idag är att jag har blivit "moster" igen. Min fostersyster fick nämnligen en liten pojke idag, grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0