Why won't you tell me what it is

Fyfan vad jag känner mig som J.D i Scrubs när jag far omkring på min röda scooter och fantiserar och nästan glömmer bort att bromsa när det går en gammal tant med rullator över vägen. Det hände mig alldeles nyss i alla fall när jag var in till byn och köpte nikotin, så jag skojar inte när jag säger att adrenalinet är högt för tillfället. Tant borde minsann se sig bättre för innan hon går över gatan!

En sak till som jag har glömt att berätta; jag sticker iväg den 24 Juli och hur länge jag blir borta är ännu osäkert (men självklart kommer jag att fortsätta blogga under tiden jag är borta, så var inte orolig!).
Tänkte göra så att ni ska få gissa vart jag ska (kommer självklart ge er tre ledtrådar), och den som gissar rätt kommer att få en länkning!

Ledtrådar:
1. Samhället ligger precis vid finska gränsen och har en folkmängd på 1965 personer.
2. Ligger norr om Haparanda kommun, söder och öster om Pajala kommun och öster om Överkalix kommun.
3. En artist, som blev känd genom ett mycket uppskattat TV-program och vann finalen 2006, kommer därifrån.


Jisses alltså, den biffen kirrade ju kidod galant!
Klart det är Övertorneå jag ska till. Blir en tripp dit innan skolan startar för att hälsa på syster och leva hårdrockslivet fullt ut - härligt va?


Kommentarer
Postat av: Randy

Tycker du inte om hästar?

2009-07-12 @ 17:53:19
URL: http://www.randys.se
Postat av: Leia

Vart ska du??

2009-07-12 @ 18:58:04
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: kidod

Övertorneå kanske du ska till? Får jag fråga vad man ska hitta på där?

Och det där med att folk inte ser dig för.. Jag höll på att köra på en gubbe som inte såg sig för. Men jag satt i bil däremot. kanske skulle göra lite mer ont för honom..

2009-07-12 @ 19:09:57
URL: http://kidod.blogg.se/
Postat av: A l b i n - B i b l o g g e n

Jajjmeen ! :) Händer för nåt då ?

2009-07-12 @ 19:38:14
URL: http://siigutarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0