14 September

Piss, skit och lite mer piss! Fyfan vad jag är irriterad på Halebop nu, tydligen så går det inte att ringa till en enda jävel idag! Att det ska hålla på att krångla hela tiden, grr!

Aja. Är fortfarande hemma i alla fall, dock måste jag åka upp till Jämtland ikväll för i morgon har jag någon jävla redovisning i morgon som jag måste göra annars finns ju risken att jag får IG i hela kursen. Helvete, och jag som fortfarande har feber.

Jag hatar att allt gå rätt käpp åt helvete för mig nu. Jag håller nog på att bli insane på riktigt alltså...


Kommentarer
Postat av: W I K T O R O Z

fan vilken fin blogg du har!! ;)

2009-09-14 @ 19:06:52
URL: http://wiktorozlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0