Arg

Vad irriterande! Jag ringde telefonbanken idag för att se efter om min fosterpappa satt in pengar åt mig, men tror ni han har gjort det? NÄ. Nu är han skyldig mig 320 spänn, och om det fortsätter såhär så kommer jag tillslut vara så illa tvungen att använda upp mina körkortspengar för att kunna betala mina resor hem och tillbaka till skolan.
Alltså, jag blir bara så less! Och han som håller på att tjata på mig om att vara rädd om pengar osv? HAH, jamen ge tillbaka mina då för fan?

Kom inte hit och säg att jag inte anstränger mig, däremot tycker jag att andra saker som t ex fixa en lägenhet är lite viktigare än körkortet just nu; för har jag ingenstans att bo kan jag inte gå klart gymnasiet, och varför i hela helvetet ska jag då lägga ut tio tusen spänn på ett körkort om jag inte ens har någon utbildning så jag kan tanka bilen eller ens skaffa en? IDIOT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0