CRASH!

CRASH! Ja, så känns det verkligen inuti. Varför? Skit i det ni, för det är family-business!

1. Tack syster m. sambo för att ni är så snälla som tar hand om lilla röd under veckan medan mamma är i stockholm på själa vårdsutbildning, you guys are awsome <3
2. Varsågod gubbjävel, nu har du pengar över för lite extra - ibland önskar jag att det tar kål på dig snabbare så jag slipper dig! OCH DU GER FAN I MIN MAMMA :@


Är i alla fall hemma i Gissjö nu.
Och vad tror ni? Jo, min fosterpappa är och jobbar så jag får ta på mig ansvaret att ta hand om hans hund ikväll. Dock gör väl inte det så mycket, bara det att Ozzy är en gogolplex mycket stupidare än Roya...


Kommentarer
Postat av: Marlene

Varså god söstra mi och släpp det där nu....

Du kan inte ändra på honom endå.... Bäst att inte bry sig, ok?

2009-09-26 @ 19:29:41
URL: http://marlenessida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0