ute vs. inne


Höstvädret. Jag har blivit tvungen att dra igen persiennerna för att förhindra en depression. För tillfället är det snöblandat regn som faller ner från den mörka himlen. And I hate it!

Överkonsumentation av alkohol. Gäller både ungdomar och äldre, alkoholister och vinpimplare som dricker tills dom inte kan stå - sök hjälp eller försvinn ut ur mitt liv!


Halsduk och mössa. Åh, passar som handen i handsken till hösten - och är så mysigt!

Mamma blir klar med utbildningen. På fredag är hon klar, och då blir det inge mer resande till Stockholm för hennes del på ett tag. Jag ska minsann köpa en "Grattis till examen"-present till henne. Jag är så glad för hennes skull, och tacksam för att just hon är min mamma!

Att det snart är torsdag. Yes, för då kommer Marcus! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0