Eyes set to kill

Shit i min låda, hemskt ledsen för den dåliga uppdateringen. Dock har jag ett jäkligt bra försvar för min del; jag har suttit och trugats med några simpla försök till att fixa en ny design till bloggen men har inte lyckats riktigt ännu, samt har jag begravt huvudet i en massa plugg.

Dock kan jag berätta något roligt; det har tillkommit utökning i familjen, utav en stor svart mr. Osbourne. Det är en blandras mellan risensnauser och amstaff på 4år, och hans namn är Ozzy Osbourne. Ni ska bara veta hur chockad jag blev när jag kom hem i fredags, jag stod och gapade i 5 minuter när min fosterpappa berättade att det var våran hund. What? Hur fan kommer det sig att dom inte har tid med Roya, men med en jävla stor lufs? Blev först lite sur, men sedan när Ozzy tittade på mig med samma blick som Roya har smalt mitt hjärta som smör i solsken. Jag började nästan gråta för jag saknade min lilla pärla så jäkla mycket, men det var nog inte bara det utan mycket annat som hade hänt under veckan och helgen innan.
Ozzy har i alla fall självutnämnt sig till min skugga #2, han har så gott som följt efter mig hela helgen och just nu ligger han på min säng med sitt stora svarta huvud på min resväska.

Ja jäklar hörrni, men nästa helg så är det jag som tar med mig Roya hem hit. Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till.

Hur har er tid varit utan mig? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0