Godnatt!

Puh, jag skojar inte när jag säger att det var jobbigt att vara ute och gå en långpromenad i mitt tillstånd. Var ute i en hel timme för att vara exakt, och jag trodde jag skulle dö efter halva biten. Det är så jobbigt att må såhär, jag gillar det inte!

Turturduvorna är i alla fall särade nu. Ozzy är nere hos mina fosterföräldrar och Roya ligger här uppe hos mig för att sova. Mys som fan med älsklingen hos mig igen, när jag inte är med henne så gör det så ont i hjärtat för jag saknar henne så. Hon är ju trots allt min baby.

Ska dra igång någon film och sedan sova tänkte jag. Börjar nämnligen bli väldigt trött på ögonen.
Hörs i morgon!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Stephanie

godnatt=)

2009-09-12 @ 03:30:34
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: Partille-Jonas

Vart kommer du ifrån då? västergötland?

2009-09-12 @ 10:01:43
URL: http://partillejonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0