I was running in circles

Godmorgon i stugan! Eller tja, en annan har ju varit vaken i en halvtimme eftersom att en viss ung herre fick lust med att dra igång sin baslåda och spela på högsta volym klockan åtta på morgonen.
Jag dök på msn och skrev åt honom att det faktiskt finns folk som försöker få sovmorgon, och tack och lov lyssnade han på mig. Fast det är klart; vem retar upp en kvinna med hemskt morgonhumör om man sedan måste sitta i samma klassrum som henne? ;)

Jaja, eftersom att jag inte kunde somna om så tog jag mig en liten dusch, tvätta bort John Blund så att säga, och la mig sedan i sängen åter igen med hopp om att kunna somna igen; men icke sa nicke. Har leget i säkert en halvtimme och försökt somna om igen, men lyckades inte. Surt.

Skitsamma, lika bra att jag är vaken då. Ska ha Samhällskunskap klockan tio över tio, efter det lunch och sedan praktiskt djurhusarbete. Måtte det bli så jag får ta gnagarna, är bra nog sugen på att mysa med små bebis-degusar och råttungar.
Fast iofs, får jag reptilerna gör väl inte det så himla mycket heller - bara det att jag inte klarar av att ta i en orm utan att svimma eller få nervöst sammanbrott.

Vi kör på lite Hollywood Undead nu till morgonen, inte sant?

Kommentarer
Postat av: Jossi

Sv; Varse! :D

allt bra?:)

2009-09-09 @ 10:51:35
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0