Illamående och marina däggdjur

Åh nej, solningen blev inställd för när jag vaknade i morse mådde jag piss rent ut sagt. Sjukt törstig och illamående, och trots att jag dricker massvis av vatten (har säkert hinkat i mig 4 liter redan) så är jag lika törstig ändå! Hur skumt som helst...
Var i alla fall iväg på den enda lektionen jag hade idag, Marina däggdjur. Var nästan outhärdigt med tanke på att vi satt i ett mörkt rum och kollade på overheadbilder, urk... Tyckte jag gjorde det bra i alla fall som gav mig fan på det.

Nu ska jag nog vila och se på film fram tills middag. Sedan blir det väl till att åka till stan en snabbis, tänkte kila in på Willys och köpa två stycken coca-cola och kanske någon frukt. Vi får se!


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hej :) haft en bra förmiddag ? ^^,

2009-09-07 @ 14:44:26
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0