I'm alive!

Känner att jag måste skriva och berätta att jag lever i alla fall. Dock är jag fortfarande sjuk, är inne på 4:e dagen med feber nu - så har jag fortfarande feber i morgon så blir det en tripp till farbror doktorn för blodprov och undersökning. För kom igen, en liten förkyldning kan inte göra så att jag har feber så länge?

Har i alla fall varit duktig och gått på mina lektioner och gjort så mycket jag orkat. Helvete, jag är så grym (eller enbart stupid och envis?)!
Friluftsdag i morgon, så håll tummarna för att jag orkar med. Kommer dock inte att gå 6km, får ju hjärtklappningar av att bara gå 5 meter åt gången ju!

Nu ska jag lägga mig och somna om, kanske se något avsnitt av Supernatural med ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0