K.O

Puh, efter att ha burit på kastrull, stekpanna, bestik, muggar, glas, tallrikar och en hel del annat smått och gott som jag fått av syster så är jag rätt slut i kroppen. Var ingen lätt match att ta sig upp för backarna i stan när jag skulle från tåget till bussen, blev nästan en K.O för min del - men jag klarade det!
Är jätteglad för grejerna jag fick, och för en kanonbra helg. Tack för att ni finns! <3

Ikväll tänkte jag ta och renskriva två uppsatser och mejla in till läraren jag har i kursen sällskapsdjur och sedan bara dega och se på lite serier samt försöka att tänka på positiva saker när jag får känslan av att jag vill strypa några människor som hänger här omkring. För vad i helvete har dom med mig och mitt privatliv att göra?

Exempelvis när jag skulle hoppa på bussen i stan;
1 & 2;
"Men vad är det här för liten flicka då, haha!"
Jag ignorerade båda två när dom sa så, fattar inte hur dom kan ta sig rätten att tilltala mig så - so what, jag är liten?
1; "Varför har du så jävla mycket med dig? Har du campat i helgen eller?".
Jag; "Nej, jag har varit hos min syster i helgen så jag fick med mig lite grejer nu när jag åkte..." (egentligen ville jag fräsa; "Vad fan har du med det att göra?").
Båda två skrattade? och gick in i bussen och satte sig längst bak medan jag själv tog första bästa lediga säte jag såg och tog minst tio djupa andetag och räknade baklänges från hundra två gånger.
Snacka om att jag var nära på att gå bak till dem och ge dem en käftsmäll var. Jag är så fruktansvärt less på dem och deras tro om att de är så jävla mycket bättre än alla andra - skaffa ett liv!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Lol du skulle ha gett dom en varsin käftsmäll tycker jag! Kramar om dig!

2009-09-21 @ 22:00:07
URL: http://marlenessida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0