Lady, Lufsen & svininfluensa

Gah, skjut mig eller något! Jag var helsäker på att jag hade med mig min MP3 hem så jag hade något att roa mig med i morgon när jag ska sola, men tro på fan att jag glömt den! Jag höll på att drämma in huvudet i väggen när jag upptäckte mitt dilemma, men kom sedan på att jag kan ju trots allt fylla min mobil med musik och spela högt inne på mitt rum (mina hörlurar till mobilen har nämnligen gått sönder).
Life's a bitch sometimes, men vad är det man brukar säga? Det som inte dödar det härdar.

Apropå det som härdar, jag blir bara sämre och sämre; jag håller på att slemma upp lungorna. Hej på dig körtelfeber, jag hoppas du inte har omvandlat dig till svininfluensa - för har du det, ja då jäklar är du dödens för jag har umgåtts med en 2 månaders TinTin idag!

Update om Puppylove; Ozzy och Roya är nya Lady och Lufsen. Ozzy lägger sin stora svarta tass på Royas extremt lilla (om man jämnför med hans) och kan inte slita blicken från henne, samt gnyr han som attans. Kan det vara kärlek måntro? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0