Morgondagens planer osv.

Haha, jag kan inte sluta fnissa. Läste precis min systers blogg (hon som passar Roya åt mig över veckan medan mamma på utbildning i huvudstaden), och hennes lilla kattunge är riktigt elak med min pärla. Hyttar och fräser emot henne. Stackars tösen min, undra hur mycket hon lär monstersova när hon kommer hem? ;) *fniss*

Själv då? Ja, jag ligger i sängen och funderar på morgondagen. Börjar inte fören tio över tio, och har då marina däggdjur sedan slutar jag, haha. Då blir det nog en tripp in till stan för att gå på Nordea och Föreningsbanken och bli rik. Eller om jag väljer och ta det på tisdag istället? Jag får se!

Nu ska jag dra igång någon film, och sedan sova värre än en gris. Är inte ett dugg utvilad från i natt eftersom att jag drömde så jäkla mycket skit...

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0