Puppylove

Sorry för kass uppdatering! Kom till Ånge vid halv två, gick på biblioteket och lämnade tillbaka lite böcker innan mamma kom och hämtade mig och skjutsade mig till min far så jag fick hämta Roya.
Åkte hem hit och Roya och Ozzy fick träffas; Ozzy blev stormkär i Roya ;)
Helt seriöst; han piper och vill vara i Royas närhet hela tiden, trots att hon inte löper! Aaw, puppylove :)

Ringde för en liten stund sedan och beställde tid på sporthallen för solning. 20-30 minuter för 40 spänn, hur bra som helst ju! Hoppas bara att det är bra solarium så jag får lite färg (tänkte nämnligen satsa på att ha lite färg under vintern, eftersom att jag är så himla blek annars pga att jag är ständigt förkyld under "mörkrets tid").

Jikes, måste ut med hundarna. Vi hörs senare!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0