Random bullshit

Nu har jag varit vaken i ca 1½ timme. Och det jobbigaste är att jag inte vaknade på något mysigt vis utan jag vaknade pga en äcklig hostattack följt av att jag inte kunde andas normalt så jag var tvungen att sätta mig upp. Bah, har jag nämnt att jag hatar att vara sjuk?

Skitsamma. Varför jag inte uppdaterade något mer igår är pga att jag var hos min syster och hälsade på, och när jag kom hem hade jag sån feber så jag crashade i sängen framför en film på en gång. Frågan är ju om jag ska palla åka upp till elevhemmet idag, eller om jag helt enkelt får sjukanmäla mig både måndag och tisdag med tanke på att jag bara har en lektion per dag? Det är ju så tragiskt med elevhemmet; man får inte vara sjuk och vara kvar där.
Så... Vi får se hur jag gör! Blir jag hemma åker jag nog till min mamma så hon får pyssla om mig. För vad är bättre än när ens mamma tar hand om en när man är sjuk?

Var ju även och solade igår. Fick lite färg i alla fall, så nice ;)

Kommentarer
Postat av: weakzi

sv; ja du, jag vet inte riktigt. måste nog vara allt socker!

2009-09-13 @ 10:49:48
URL: http://weakzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0