Solning & shopping.

Hade bara en liten lektion idag, som bestod av att vi skulle skriva om en insekt. Sagt och gjort; min grupp blev klar på ca en timme så vi fick sluta så vi hann med en tidigare buss till stan.
Väl i stan hade jag och Katja bestämt oss för att sola lite, vilket vi också gjorde, och jag skojar inte när jag säger att det var verkligen ett bra solarium och gav effekt trots att jag bara solade i 10 minuter - min fräknar som jag vanligtvis bara har på sommaren återuppstod, vilken lycka!

Efter solningen begav sig jag, Sofia och Katja iväg för att kika lite i affärer och inne på H&M hittade jag lite smått och gott som ni kan se på bilden nedanför. Grejer som det är bra när man har t ex lingonveckan, ska ha sex eller köra en lugn och mysig hemmakväll.
Dock är jag lite osäker på färgen på underkläderna, rosa? Jag är ju mer för svarta, vita eller röda, men någon gång måste ju vara den första, inte sant?


Kommentarer
Postat av: Pia

Men rosa på underkläder är faktiskt hett. Det funkar alltid! ;)

2009-09-08 @ 16:14:51
URL: http://pialouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0