Sveriges skönaste mentor?

Antagligen har jag sveriges skönaste mentor? Idag var det så att vi hade friluftsdag på skolan, och jag lyckades tyvärr försova mig med två timmar i morse men pallrade mig upp och gick iväg på skolan ändå.
På förmiddagen var det tänkt att vi skulle ut på en promenad och gå 6km, dock missade jag ju den promenixen eftersom att jag försov mig, så vid lunch hann jag ikapp min mentor och frågade vad vi skulle göra på eftermiddagen och han sa att vi skulle gå en tipspromenad, men så såg han på mig att jag inte alls så särskilt fräsh och kry ut så han kände på min panna och gissa vad han sa åt mig?
Jag citerar; "Du får inte alls vara med på någon tipspromenad, dra i dig en whiskey och gå och lägg dig med detsamma! Du är sjukanmäld för dagen!".
Jaha? Haha, ibland är det bra att ha en mentor som säger åt en vad man ska göra för känner jag mig själv rätt så hade jag nog gått den där tipspromenaden och stupat efter halva vägen :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0