Webcam åter igen

Äntligen så är min webcam så pass fixad att det faktiskt går att se att det är någon som sitter där, tidigare var den alldeles brusig och jag försökte fribrillt ställa in fokusen på den men icke, det fungerade inte. Vill ni veta vad det var för fel? Haha, linsen var skitig (a)

Tänkte ta och hoppa in i duschen nu, fixa en hårinpackning, peela kroppen med vanilj-peeling och sedan fixa alla naglar (om jag kommer ihåg vart jag trollade av min förbaskade nagelfil!). Är glad som attans, och tycker därför att jag förtjänar att pyssla om mig själv lite - husmor gick med på min fråga, så inte nu till helgen utan nästa helg är jag kvar här på elevhemmet när Marcus kommer :) Sweet, då ska jag minsann ta med mig sötnosen på marité eller o'learys (om han har lust såklart!).

Duschen var det ja! Som alla vet; en Bunny måste vara mån om sitt yttre ;)


Kommentarer
Postat av: Marlene

Tjenare bruden!



Hoppas det var skönt med duschen! Puss o kram!

2009-09-22 @ 21:50:58
URL: http://marlenessida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0